MKPC’s meest populaire opleiding

Lean Six Sigma Black Belt

Met de Black Belt opleiding haal je het hoogst haalbare niveau binnen Lean Six Sigma en word je hiervoor hét aanspreekpunt binnen jouw organisatie!

Leer op een boeiende manier hoe je Lean én Six Sigma toepast in je eigen werk of project en haal direct aansprekende resultaten voor jezelf en je bedrijf.

  • Hoogste niveau en kwaliteit opleiding
  • Tegen een scherpe prijs
  • Opleidingslocaties door heel Nederland
  • Ook beschikbaar als Bootcamp of zelfstudie
Direct inschrijven Vrijblijvende optie nemen Download en lees direct de Black Belt inkijkversie

In onze Black Belt opleiding leer je op internationaal erkend niveau alle relevante theorie over Lean Six Sigma. Je leert de juiste vaardigheden en competenties te ontwikkelen om de methoden en technieken zelfstandig en blijvend succesvol toe te passen in je eigen verbeterprojecten.

Wij houden van afwisseling, dus in deze opleiding heb je veel interactie met je medecursisten en de docent. En ervaar je een sterke afwisseling tussen theorie en praktijk, door de vele opdrachten tijdens de lesdagen. Zo leer je van onze professionele trainers en oefen je tijdens de opleiding direct met het toepassen van de geleerde kennis.

Doelgroep
De Black Belt opleiding is bedoeld voor projectleiders en consultants met een (toekomstige) voortrekkersrol in de Lean Six Sigma organisatie. In deze rol voer je de grotere Lean Six Sigma verbeterprojecten uit, begeleid je de betrokken Green Belts en ben je gesprekspartner voor het management. Dit is een opleiding op HBO niveau, waar geen specifieke vooropleiding voor vereist is.
Black Belt worden en eerder al een relevante Green Belt opleiding afgerond? Kies dan de Green Belt -2- Black Belt opleiding. Die gaat verder waar de Green Belt opleiding is geëindigd!
Wat kun je na de opleiding?
Na de opleiding kun je zelfstandig de grotere Lean Six Sigma project opstarten, uitvoeren én tot een aantoonbaar succes brengen. Met inzet van Lean en Six Sigma technieken ben je in staat procesproblemen efficiënt en gestructureerd te identificeren, te analyseren en te verbeteren. Waardoor een hogere kwaliteit en productiviteit wordt gehaald, met lagere kosten voor het bedrijf en hogere klanttevredenheid tot gevolg!
Ervaringen van klanten